Dogs Are Gonna Bark!

Try again. Fail again. Fail better.

Ask me anythingNext pageArchive

mumford sons: i have a beeEEEeard *jangalangalangalnag*
faydead:

cinabonjovi:

jvstxn:

realwonders4u:

kay-vis:

troyxleonardo:

With just a chill head bop Jordin still manages to have more rhythm than the three tragedies next to her

What in the hell is Lorde doing?

Lmao!

what was the song?

drunk in love I think lmao

nah it was black widow by Iggy ahaha

(Source: mazerun, via beaconhillsconfessions)

(Source: drunkondylan, via stilinskitime)

2damnfeisty:

2damnfeisty:

shanellbklyn:

i-sucked-dick-on-accident:

howtobeterrell:

imabrickshithouse:

weloveblackgirls:

I forgot to tell y’all I met a nigerian family who adopted white kids .. Everyone thought it was so obsurd , but if it was the other way around “ohhhhh my GODDD how sweet”

They’re so brave.

Bless them..those children need all the help they can get.

This is the first time in my entire life that I’ve seen black people with adopted white children

Bruh


They gon’ grow up liking their food seasoned and dancing on beat. Bless these people.

All jokes aside tho let’s not act too surprised. Black women have been taking care of white children since slavery. This ain’t hardly new.

(Source: tickingtimes, via lukesfab)

popcelebcity:

The boys, all grown up ;) 

(via thevampsfeels)

unpluggedoutlet:

One of the BEST reactions of the night!
Their eyes were synced PERFECTLY!

(via lookattheflowers23)

nabyss:

the-goddamazon:

jdotslack:

h0ney-dipped:

thebluelip-blondie:

youngblacksamurai:

hit-the-ground-swimming:

brandnewjones:

the-bitch-goddess-success:

il-tenore-regina:

tpreblogs:

Tried to sneak and eat some icecream at night. God punished him

LMFAO this little boy is the embodiment of the struggle. 

Yooooooooooooooooo
po lil thing
The WHOLE DAMN FRIDGE broke

DEAD at the ham on the floor doe!!

You heard him cry, saw this, left and came back with a camera.

I have to bring this back…

he look so distressed

welcome to black parenting

i swear this was me at a point in time

See man nobody gave the game to little man over here. When you sneaking, you gotta be patient so you finesse that shit. You need endurance too because when you’re small that big ass neopolitan bucket shit is heavy cuh. Gotta tease that shit off the shelf and set it down quietly. Gotta use a plastic spoon because metal spoons make a lot of noise. And when you’re getting your scoops, keep it smooth and even.

Lmfao. I feel his pain.

(Source: bestprankever, via lukesfab)

zachrse:

Rare footage of Professor Xavier smacking Star-lord in the face with a keyboard.

manafromheaven:

haussofkm:

mockeryd:

Dog: I AM SORRY BABY HUMAN! DO NOT CRY ANYMORE! i SHALL BRING YOU MORE TOYS

The cutest thing ever.

OMG

(Source: sizvideos, via jamesfrancobs)

lukerbrooks:

"no caption needed"

(via lukesfab)

(Source: princess-jpeg, via whiteknucklesandsleepyeyyes)